Voorwaarden Schiphol vervoer

Home / Voorwaarden Schiphol vervoer

AANSPRAKELIJKHEID.
Stardrivers kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, door b.v. files, pech onderweg, weersomstandigheden etc. die het gevolg hebben dat u uw vlucht mist. Stardrivers houdt zich ten alle tijden het recht voor, om op het laatste moment een rit opdracht niet te hoeven uitvoeren i.v.m. overmacht zoals extreme verkeerschaos, weersinvloeden, aanslagen etc. U kunt er van op aan dat wij er alles aan zullen doen om dit te voorkomen. U dient dan ook genoeg tijd te nemen om op Schiphol te kunnen komen, zodat u door eventueel oponthoud toch nog op een andere manier op tijd voor uw vlucht aanwezig kunt zijn. Stardrivers bemiddelt in de dienstverlening en brengt de uitvoering van de vervoerdienst onder bij geselecteerde taxibedrijven.

ANNULEREN.
Annuleren kan alleen binnen 24 uur voor aanvang ritopdracht of binnen 2 uur nadat de opdracht bij ons is binnen gekomen. Per e-mail geldt hiervoor de dag/tijd vermeld op de bestelling.

TERUGKOMST OP SCHIPHOL.
In geval van vertragingen kunt u er op rekenen dat wij deze nauwlettend in de gaten houden. Na aankomst op Schiphol dient u na landing, zo snel mogelijk uw mobiele telefoon aan te zetten zodat de betreffende chauffeur contact met u kan opnemen. Indien u met een andere vlucht terugkeert op Schiphol dan dient u dat tijdig aan ons door te geven.

WACHTTIJD.
Wij gaan uit van een wachttijd van 1 uur na landing van het vliegtuig, dit is in de prijs inbegrepen, daarbuiten wordt er 15 euro per kwartier in rekening gebracht.

BETALINGSWIJZE.
Wij accepteren credit-cards zoals American Express, Visa, Eurocard Mastercard maar u kunt natuurlijk ook contant betalen.

PRIVACY BESCHERMING.
Stardrivers houdt zich gebonden aan alle wettelijke bepalingen om uw persoonsgegevens te beschermen. Nimmer zal Stardrivers uw persoonsgegevens aan derden doorgeven en derhalve voor een adequate bescherming zorgdragen.

Lees ook onze algemene-voorwaarden-stardrivers

WhatsApp WhatsApp Stardrivers